24 May, 2019

Seorang lelaki menjilat tombol pintu dengan ghairah??


California, pihak polis telah mengalami operasi yang sangat pelik, pihak polis telah mengesan seorang lelaki(33) yang "sebelum" ini menjilat loceng rumah selama berjam-jam. 


Aksi lelaki menjilat tombol pintu itu telah dirakamkan dengan kamera pengawasan di Hyde Street. Seorang jurucakap dari jabatan balai polis tempatan berkata, "seperti yang ditunjukkan oleh rakaman itu, kelakuan aneh lelaki itu bermula kira-kira jam 2 pagi ketika dia menghampiri rumah dan kemudian menatap terus ke kamera sambil menjilat tombol pintu tersebut. 



Selama 2 jam lebih berada di hadapan pintu masuk ke rumah. Seperti yang dapat dilihat dalam video itu, lelaki itu muncul untuk kali kedua dalam fokus kamera sambil menjilati loceng rumah dengan nikmatnya.


Buat seketika lelaki itu menyandarkan badannya di hadapan pintu masuk seolah-olah sedang tidur. 20 minit kemudian, lelaki itu pergi ke tepi rumah hanya untuk membuang air kecil dengan kelihatan pakaian yang tidak mencukupi. Kemudian dia mencabut lampu Krismas rumah tersebut bersama dengan kabelnya.


"Ini mungkin kes paling pelik yang saya alami selama bertahun-tahun." Kata jurucakap polis itu. Berasa pelik apa yang menyebabkan lelaki tersebut menjilat tombol pintu dengan ghairah. 


Keesokan harinya, lelaki tersebut telah dijumpai oleh seorang ahli peronda. Lelaki tersebut yang berusia 33 tahun tidak mempunyai tempat tinggal. Lelaki itu ditemubual dan kemudiannya dibebaskan.


Dia kini terancam dengan tuduhan kecurian kabel dan mempunyai kes polis kerana mabuk di khalayak ramai. Di samping itu, lelaki tersebut sentiasa akan diawasi dari masa ke semasa. 


Sebab untuk lelaki itu menjilat tombol pintu dengan ghairah masih tidak diketahui...




No comments:

Post a Comment